SONDAJ DE OPINIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ACEST BLOG VA FI UNU NON-CONFORMIST,ASA CA TOT CE VA APAREA PE ACEST BLOG VA FI DECIS IN PROPORTIE DE 5O% DE VOI .ASTEPT MESAJELE VOSTRE SI VA PROMIT CA VOI FACE TOT CE-MI STA IN PUTERE  SA VA IMPLINESC DORINTELE!

8 responses to this post.

  1. Posted by Sky on 8 Iunie 2009 at 17:23

    Draga Cirstea Florin – pluta este un obiect prin excelenta folosit in special pentru tranzitarea unei ape, insa inteleg „de ce” nevoia de a face referinta la acest obiect.

    Răspunde

  2. Posted by Mario Barangea on 9 Iunie 2009 at 2:44

    Sky, are you crazy?

    Răspunde

  3. Posted by sec on 9 Iunie 2009 at 4:24

    sugestie: sterge blogul

    no , i mean it , Sterge-l!!!!!!!!!

    Răspunde

    • Posted by steluta on 26 Iunie 2009 at 23:05

      sfatu meu esa scri in continuare, mie imi place muult cum scri, si pozele tale imi place, cre ca esti un super gagiu misto, inalt, cu paru negru si nasu mare, egzact pe sufletelu meu. sa sti ca si eu ascult guta, si mai si dansez din buric. poate ne buricim o data….

      Răspunde

  4. Posted by yo on 16 Iulie 2009 at 8:44

    geeezzzzzz!!!!!!!!frate, ce blog!!!!! =) si ce bloger =))))))))))))))))))))))!!!!!!!!!!! nu pot sa cred asa ceva

    Răspunde

  5. Posted by adynuta on 19 Iulie 2009 at 19:59

    PENTRU A FACE CEVA ESTI NEVOIT SA INFRUNTI MULTE RAUTATI SI PIEDICI,DACA STII CUM SA TRECI PESTE TOATE ASTEA TOTUL VA FI OK . SI SFATUL MEU „ATATA TIMP CAT AI CEVA DE SPUS,SPUNE CA CINEVA VA CITI CHIAR DE NU VREA SA O FACA DAR VA FI CURIOS SI TOT VA CITI „EU UNA AM SA FIU PENTRU CEI CARE AU CEVA DE SPUS.

    Răspunde

Lasă un răspuns

