MULTE MULTUMIRI SI RESPECT!


SA VREA PT INCEPUT SA LE MULTUMESC LA DOUA PERSOANE SPECIALE PT MINE, CARE M-AU AJUTAT LA NEVOIE SI M-AI ALES M-AU SUPORTAT. ACELE PERSOANE SUNT:

1.NICA RAMONA -O SUPER FATa CU UN CARACTER CARE LA MULTE FETE LASA DE DORIT

2.PALCONI VALENTIN- UN BANATEAN ADEVARAT,CARE AJUTA PE TOTI, PE CARE-I POATE.

Palconi Valentin by palconi_valentin.

VIZITEAZA BLOGUL BAIATULUI DIN IMAGINE (PALCONI VALENTIN) SI CITESTE FRUMOASELE LUI INITIATIVE. ACEST BLOG ESTE: WWW.PALCONIVALENTIN.RO
ACESTOR PERSOANELE SUNT RECUNOSCATOR SI LE MULTUMESC

CIRSTEA FLORIN               !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17 responses to this post.

  1. bine ai venit in blogosfera!

    Răspunde

  2. Am ajuns în vizită pe blog, conform invitaţiei… Aştept cu interes postările viitoare, la bună recitire. Baftă multă în continuare!

    Răspunde

  3. Posted by lala on 8 Iunie 2009 at 9:23

    dude, esti cretin.

    Răspunde

  4. Posted by Cristina on 8 Iunie 2009 at 15:12

    Frate, tu ai probleme mari cu limba romana. Incearca, macar incearca, sa o siluiesti mai putin…

    Răspunde

  5. Posted by A on 8 Iunie 2009 at 17:53

    Foarte cretin

    Răspunde

  6. Posted by dimitrios on 9 Iunie 2009 at 3:32

    de acord cu Cristina.
    matale nu cunosti limba romana. ai intrat intr-o zona periculoasa pe care nu o stapanesti… fa lumii un bine si inchide blogul si deschide o gramatica a limbii romane. din respect fata de aproapele tau. cu „agramaticalitatiile” astea nu vei profesa ca psiholog indiferent cata spaga ai da. no offence!

    Răspunde

  7. mi-a dat un fan de al tau, link la blogul asta, si nu stiam de cine imi aduci aminte… mai era unu’ la fel, tot in lumea lui traia indiferent de ce se intampla in juru-i. m-am chinuit vreo saptamana sa-l conving ca e ghei si ar trebui sa urmeze calea trasului pe cur, da’ el nu si nu, ca e normal si ii plac femeile. imi vorbea si de prietenii lui multi, care erau imaginari, desigur. ne-am certat intr-un final, credea ca fac misto, cand eu de fapt incercam sa-i deschid ochii. ideea e ca v-ati potrivi amandoi si eu zic sa-i faci o vizita, poate legati o prietenie reala. asta e: „codrea81.wordpress.com” si mai pui tu http in fata.

    sa nu apleci urechea la ce zic astia pe aici, ca lumea ie rea si invidioasa ca nu poate sa-si faca blog gratis si ei. baga mare, sa ne distram si noi ca baietii. noi adica, voi, nu stiu… si combina-l pe vasi neaparat, repet codrea81.wordpress.com cu http in fata.

    Răspunde

  8. daca glumesti cu blog-ul asta e o reusita , tine-o tot asa ! daca nu intelegi comentariul asta sterge-l , inseamna ca vad eu numai jumatatea plina a paharului 😉

    Răspunde

  9. baftă multă, omule !

    Răspunde

  10. Posted by Opris Vasile on 4 Iulie 2009 at 19:50

    Ma da ce pula mea e asta ?”CHIAR NU GLUMESC CU TOT CEEA CE FAC PT ACEST SITE SI INCET AM SA DOVEDESC LA TOTI CONTESTATARII MEI CA SE-NSALA AMARNIC.” Waaaaallllleeeeeuuuuu maaaammaaaaa”SA DOVEDESC LA TOTI” am si eu o intrebare pentru tine :cum kkt imi demonstrezi tu mie ceva cand eu dupa ce dau postul asta dau x si inchid pagina ? bai papagalule tu faci bloguri in cida pulii sa „SA DOVEDESC LA TOTI” cat esti de ranga ?Amice esti idiot…..

    Răspunde

  11. Posted by Opris Vasile on 4 Iulie 2009 at 19:53

    Ma da ce pula mea e asta ?”CHIAR NU GLUMESC CU TOT CEEA CE FAC PT ACEST SITE SI INCET AM SA DOVEDESC LA TOTI CONTESTATARII MEI CA SE-NSALA AMARNIC.” Waaaaallllleeeeeuuuuu maaaammaaaaa”SA DOVEDESC LA TOTI” am si eu o intrebare pentru tine :cum kkt imi demonstrezi tu mie ceva cand eu dupa ce dau postul asta dau x si inchid pagina ? bai papagalule tu faci bloguri in cida pulii sa „SA DOVEDESC LA TOTI” cat esti de ranga ?Amice esti idiot…..esti unul din miile de motive pentru care joc la loteria vizelor si imi depun semestrial acte pentru a fi primit ca emigrant in Canada …sterilizeazate pana nu apuci sa faci vre-un plod sa ma simt jenat prin Canada cand am sa ascult stirea ca in Romania un copil de 15 ani si-a violat cu bestialitate ambii parinti dupa ce tata-l il fortase sa faca blog…..dute-n lumea ta …….

    Răspunde

  12. Posted by Carstea on 11 Iulie 2009 at 0:46

    esti alien, boy?

    Răspunde

Lasă un răspuns

