BINE A-TI VENIT !!!!!!!!!! !


numele meu este Cirstea Florin sunt din tirgu carbunesti,judetu gorj.am 27 ani sunt student in anul al 2lea la psihologie in timisoara.am decis sa fac acest blog din dorinta de a socializa cu citi mai multi oamani..sunt o fire vesela,optimista.am terminat scoala profesionala la liceul materiale de constructii din tg jiu,profilul electrician intretinere si reparatii.dupa absolvire am continuat la seral profilul mecanic inintretinere miniera.cu greau,dar am reusit  sa iau bacu si ma dat la universitate din craiova,profilul istorie engleza la f.f.dar dupa 2 ani am renuntat,fugind in italia cu o avocata.mam intors si am dat  la psihologie unde sunt si in prezent.cam atit despre mine.restu pe parcurs.astept mesajele si opiniile voastre.

19 responses to this post.

  1. mai multe sfaturi:
    – nu mai spama
    – nu mai scrie cu majuscule

    Răspunde

  2. Posted by lulu on 8 Iunie 2009 at 6:32

    tu ai venit
    voi aţi venit
    a-ţi se scrie dezlegat doar atunci când vine de la -ţi ca în
    a-ţi aprinde tu singur ţigara
    a-mi scrie eu singur postările pe blog

    ştiu că nimeni nu îl mai pronunţă dar încă se mai scrie aşa încât e judeţul Gorj.

    m-am întors şi am dat la psihologie.
    (mută cratima din titlu aici)

    🙂
    baftă cu blogul, la cât mai mulţi vizitatori şi la cât mai puţine greşeli de ortografie.

    lulu

    ps. nu mă supăr deloc dacă ştergi comentariul ăsta după ce faci nişte mici corecturi prin postare.

    Răspunde

  3. Ţi-am întors vizita. Succes! 🙂

    P.S. Asta scoate: corectează acel a-ţi. Nu te supăra că îţi atrag atenţia, dar e deformaţie profesională. Deci, bine aţi venit! Taie PS-ul, l-am scris doar pentru tine.

    Răspunde

  4. Posted by Retardu' on 8 Iunie 2009 at 15:35

    Fututi mortii matii de terminat cu Sociologia matii de fauraru’ dreaqu! faci tara de ras fututi minele matii de distrus!

    Răspunde

  5. Că eşti din Tg Cărbuneşti, e interesant.
    Că eşti student la psihologie, e şi asta interesant.
    Dar că te fentează gramatica şi ortografia limbii române ..
    E păcat ca buna intenţie să se piardă din astfel de motive!
    Succes!

    Răspunde

  6. Posted by cowish on 9 Iunie 2009 at 0:43

    Dupa doua randuri mi s-a facut pielea de gaina. Hai sa-i lasam pe cei care stiu sa scrie, nu vrei?

    Răspunde

  7. Posted by Mario Barangea on 9 Iunie 2009 at 2:47

    Cred sincer ca faci misto de toata lumea. Apreciez.

    Răspunde

  8. Posted by Yvan on 9 Iunie 2009 at 12:56

    Usureeeellll!!!!!!!!!

    Răspunde

  9. Posted by Erika on 9 Iunie 2009 at 14:29

    bre da’ urat esti

    Răspunde

  10. Posted by alex on 9 Iunie 2009 at 15:22

    si eu am facut profesionala acelasi profil ca si tine…..si eu am terminat liceul seral cu bac-ul luat,la fel ca tine……dar n-am mai continuat cu facultatea si stiu sa scriu corect gramatical…..in comparatie cu tine…….

    Răspunde

  11. Posted by jazz4 on 9 Iunie 2009 at 15:34

    vai de capu’ tau de handicapat, mai bine ramaneai cu avocata si ne scuteai de prezenta, handicapat notoriu

    Răspunde

  12. Posted by ako on 9 Iunie 2009 at 16:45

    Florinele, tin’te tare, tata.
    Peste cativa ani se vor gasi destui sa te voteze la euroceva. Ne-am scos.
    Curaj si nu dispera.

    Răspunde

  13. va multumesc pt pareri,chiar daca sunt critice si promit ca voi face tot ce pot pt a indrepta aceste erori gramaticale pe viitor….criticiile inseamna ca exist in sufletul vostru si pt asta va multumesc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

