EUUUUUUUUU


11 responses to this post.

  1. Posted by jazz4 on 9 Iunie 2009 at 15:36

    n-ai strans si tu ceva bani din Italia sa-ti faci o operatie estetica?…sau macar sa-ti iei funie si sapun si sa-ti iei beregata, futu-ti curu’ ma-tii de hidos

    Răspunde

  2. Posted by Pamela on 11 Iulie 2009 at 0:25

    Imi place cum scrii, am citit majoritatea articolelor tale, in seara asta le termin pe toate de citit. Cand o sa mai scrii? Adresa mea de e-mail este pamela4you@gmail.com daca vrei sa imi scrii. Pe curand!

    Răspunde

  3. Posted by Pamela on 11 Iulie 2009 at 0:33

    Asta e adresa mea pamela4noris@gmail.com, cealalta e mai veche
    Multumesc

    Răspunde

  4. Am dat la ABOUT. Am ajuns aici. Funny guy, ha?

    Răspunde

  5. Posted by adynuta on 19 Iulie 2009 at 19:39

    SUPER BAIAT SI SINCER MI-A FURAT INIMA POT SA IL CER DE „SOT”?

    Răspunde

  6. merci pamele. si eu as vrea sa ne mai auzim 0747381402 e nr meu. ast o veste de la tine

    Răspunde

  7. Posted by btr on 22 Iulie 2009 at 14:20

    bai prietene … vad ceva carti in spatele tau, mai bine te-ai apuca sa le citesti pe alea si apoi te-ai apuca de scris blog-uri
    blog-u’ nu e un loc unde toti toti scriitori ca tine isi varsa mucii. Incearca sa faci altceva …

    Răspunde

  8. Posted by b.ozon on 27 Iulie 2009 at 12:56

    Hihihi 😆

    Răspunde

Lasă un răspuns

